Cover reveal: Not what I expected

di Jewel E. Ann

Cover reveal: Not what I expected

Language
English

Connect with Jewel E. Ann

This post contains affiliate links, meaning I’ll receive a small commission should you purchase using those links. All opinions expressed are my own. I receive no compensation for reviews.

Quattro figli, un matrimonio alle spalle e un bellissimo ragazzo in arrivo nella piccola cittadina e molto più giovane di lei. Jewel E. Ann torna con un nuovo appassionante romanzo.

synopsis

 

Gli esseri umani sono destinati ad avere un compagno per la vita?

Dopo quattro figli e la sfortunata ma fatidica fine del suo matrimonio durato ventidue anni, Elsie Smith incontra il nuovo ragazzo arrivato in città.

Kael Hendricks è…un po’ più giovane, molto sexy e troppo sicuro di sé. Inoltre, non crede nel matrimonio e in tutto ciò che ne consegue.

E…

Ha appena aperto una nuova attività che minaccia la sopravvivenza del negozio della famiglia di Elsie, giusto in tempo per le vacanze.

Il problema?

C’è un’attrazione innegabile che porta a situazioni fuori controllo, una perdita di inibizioni e un sacco di pettegolezzi tipici delle piccole città.

Mentre Elsie cerca di ridefinire se stessa e convincere la sua famiglia che non sta attraversando una crisi di mezza età, è costretta a rispondere alla domanda più grande di tutte …

Può amare un nemico che non si arrenderà mai?

 

Versione originale

Are humans meant to mate for life?

After four kids and an unfortunate but fateful end to her twenty-two-year marriage, Elsie Smith meets the new guy in town.

Kael Hendricks is … a little younger, a lot sexy, and too confident for his own good. He also doesn’t believe in marriage and all that goes with it.

And …

He’s just opened a new business that threatens the livelihood of Elsie’s family’s store—just in time for the holidays.

The problem?

There’s an undeniable attraction that leads to out of control situations, a loss of inhibitions, and a lot of small town gossip.

As Elsie tries to redefine herself and convince her family she isn’t having a midlife crisis, she’s forced to answer the biggest question of all …

Can she love an enemy who will never surrender?

 

Buy it on Amazon

Release Date
06 Dicembre 2020

Category
Contemporary romance

Editore
Self Published

Nessun commento

Pubblica un commento